Учнівське самоврядування школи
Головним органом
самоврядування у нашій школі є Штаб учнівського самоуправління (ШУС), який
складається з таких комісій:
-
Навчальної;
-
Дисципліни і порядку;
-
Санітарної;
-
Милосердя;
-
Культмасової;
-
Прес-центру.
Діяльності ШУС підпорядковано
роботу клубних об’єднань:
·
«Юні мандрівники» (учні 1-4 класів);
·
«Ровесник» (учні 5-8 класів);
·
«Молоде покоління» (учні
9-11класів)
Клубні об'єднання як
особистісно зорієнтована технологія виховання створює умови для розвитку
творчості, самовираження, самоствердження та самореалізації в середовищі
однолітків і задоволення своїх специфічних потреб. Будь-яке клубне
об'єднання характеризується низкою ознак: загальнодоступністю для будь-якого
члена шкільного колективу; аматорським характером діяльності, що не ставить
своєю задачею досягнення визначених результатів у якійсь предметній галузі;
спрямованістю не стільки на результат, скільки на процес, що приносить
задоволення його учасникам.
Шкільні клуби
підпорядковані органам шкільного самоврядування, а саме Штабу учнівського
самоврядування і його комісіям – навчальній, дисципліни і порядку, санітарної,
милосердя, прес-центру. Найбільший об’єм роботи припадає на культмасову комісію.
Керуючою силою
клубів є ради клубів, до складу яких входять активні школярі та
педагоги-радники.
Пам’ятка членів клубного об'єднання
1.
Отримавши доручення,
перш за все визнач його мету, завдання і відповідно до терміну сплануй свою
роботу та роботу групи.
2.
Не сиди склавши руки,
коли інші працюють: включайся в роботу.
3.
До товаришів стався
справедливо, суди по роботі, а не по словах.
4.
Будь тактовним,
ввічливим. Треба вміти не тільки говорити, а й слухати.
5.
Чітко усвідомлюй свої
обов’язки та права.
6.
Пам’ятай: «Не бійся, що
вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо
золоті».
Правила членів клубного об'єднання
1.
Внось свої пропозиції
задля прийняття колективного рішення.
2.
Думку викладай чітко та
зрозуміло.
3.
Правильно зрозумієш –
краще зробиш.
4.
Довіру треба розуміти
так: усе перевіряється дружбою та турботою.
5.
Не соромся помилятися.
Соромно не вміти та не бажати виправитися.
6.
Не відкладай на завтра
те, що можна зробити сьогодні.
7.
Прийняв рішення –
виконуй, доручив іншим – довіряй.
8.
Довіряючи – перевіряй,
допомагаючи – не підміняй.
Алгоритм організації та підготовки заходів
1.
Визначити тему та мету
заходу.
2.
Створити організаційний
комітет.
3.
Скласти план підготовки
та визначити основні завдання.
4.
Розподілити обов’язки,
визначити термін виконання:
·
підготовки сценарію;
·
проведення репетицій;
·
оформлення оголошення;
·
випуску газети, плакату,
листівок;
·
оформлення залу;
·
запрошення гостей;
·
музичного оформлення;
·
підготовки технічних
засобів;
·
чергування під час
заходу.
5.
Провести нараду.
6.
Перевірити готовність.
7.
Провести виховний захід.
8.
Обговорити з виконавцями
й учасниками хід підготовки та проведення заходу. Підбити підсумки.
|