Доманівська ЗОШ I-IIIст.№2
П`ятниця, 26.04.2024, 03:51
Доманівська загальноосвітня школа I-III ступенів №2 Доманівської селищної ради Миколаївської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Інклюзивне навчання | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
School [1]

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

» Форма входу

Інклюзивна  освіта
в  Доманівському  закладі  загальної  середньої  освіти   І-ІІІ ступенів №2


«У МЕНЕ НЕМАЄ НІГ, АЛЕ Є ПОЧУТТЯ. Я НЕ МОЖУ БАЧИТИ, АЛЕ Я ПОСТІЙНО ДУМАЮ. ХОЧА Я НЕ ЧУЮ, Я ХОЧУ СПІЛКУВАТИСЯ. ЧОМУ ЛЮДИ ВВАЖАЮТЬ МЕНЕ НЕПОТРІБНОЮ, БЕЗМОВНОЮ, БЕЗДУМНОЮ? ЯК І ІНШІ, Я СПРОМОЖНА ДУМАТИ ПРО НАШ СВІТ.»
КОРАЛІ СЕВЕРС, 14 РОКІВ

Що таке інклюзивна освіта?

Інклюзивна освіта дає можливість усім учням у повному обсязі брати участь у житті колективу  дитячого садка, школи, дошкільному та шкільномужитті.

Інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцемпроживанням, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.

Інклюзивнаосвіта — це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби всіх учнів, вносить необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівні можливості.

ПЕРЕВАГИ  ІНКЛЮЗИВНОЇ  ОСВІТИ:

  • Діти навчаються разом у звичайній школі.
  • Поліпшується  моторний, мовний, соціальний, емоційний розвиток дитини.
  • Діти отримують можливість жити разом з батьками.
  • Оволодінн яновимив міннями та навичками відбувається функціонально.
  • Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтересидітей.
  • У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.
  • Діти з особливими потребами отримуютьефективнуосвіту, щоб жити повноцінним життям.

Переваги для дітей без особливих потреб:

  • вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей;
  • вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняютьсявід них;
  • вчаться співробітництву;
  • вчаться поводитися нестандартним чином, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

Переваги для родин:

  • Батьки отримують інформацію про типовий і атиповий розвиток дітей.
  • Родини одержують підтримку з боку інших батьків.
  • Батьки беруть активну участь у визначенні навчальних цілей і завдань для дітей.
  • Всі батьки стають частиною шкільної спільноти.

Переваги для вчителів та іншихфахівців:

  • Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.
  • Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що допомагає їм ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.
  • Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) навчаються працювати в команді.

Інклюзія в нашій школі означає розкриття кожного учня.

Інклюзія враховує потреби дітей,створюються спеціальні умови, підтримка необхідні учням і вчителям для досягнення успіху.

Для організації інклюзивног онавчання дітей з особливими освітніми потребами у школі необхідно створити відповідні умови:

  • безперешкодний доступ до території та приміщень школи, зокрема, для дітей з вадами опорно-руховогоапарату, в тому числі для дітей, які пересуваються на візку, та дітей з вадами зору;
  • забезпечення необхідними навчально-методичними посібниками, наочно-дидактичними та індивідуальними технічними засобами навчання;
  • наявність інклюзивно-ресурсної кімнати ;
  • забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

 

Поради батькам відасистентіввчителів

Посібник
«Інклюзивна  освіта  від А до Я: порадник для педагогів і батьків»

Розробку посібника «Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків» здійснено в рамках діяльності науково-методичного центру інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків / Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк. – К., 2016. – 68 с.

Мета посібника – відповісти на основні запитання про впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах системи дошкільної та загальної середньої освіти, які найчастіше виникають у педагогів і батьків. Посібник створено у формі запитань і відповідей. Відповіді на запитання містять посилання на основні законодавчі та нормативно-правові документи, інші літературні джерела, а також коментарі, які можуть не співпадати із зазначеними першоджерелами. Ми робимо це для того, щоб читачі краще зрозуміли суть інклюзії, а також віримо, що краще розуміння цього процесу приведе до нових, покращених змін як у законодавстві, так і у практиці.


Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник

Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичнийпосібник / Підзаг. ред.Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничийдім «Плеяди», 2015. – 66 с. ISBN 978-966-2432-33-6

Методичний посібник «Створенняіндивідуальноїпрограмирозвитку для дітей з особливими освітніми потребам» містить загальну інформацію про структуру індивідуальної програмирозвитку, процесї їстворення, а також практичні приклади індивідуальних програм розвитку для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Посібник стане ще одним корисним ресурсом для педагогів, батьків та інших фахівців.

 

» Пошук

» Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

» Архів записів

» Друзі сайту






 






Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz