Головним органом самоврядування у нашій школі є Штаб учнівського самоуправління (ШУС), який складається з таких комісій:
- Навчальної;
- Дисципліни і порядку;
- Санітарної;
- Милосердя;
- Культмасової;
- Прес-центру.
Діяльності ШУС підпорядковано роботу клубних об’єднань:
· «Юні мандрівники» (учні 1-4 класів);
· «Ровесник» (учні 5-8 класів);
· «Молоде покоління» (учні 9-11класів)
Клубні об'єднання як особистісно зорієнтована технологія виховання створює умови для розвитку творчості, самовираження, самоствердження та самореалізації в середовищі однолітків і задоволення своїх специфічних потреб. Будь-яке клубне об'єднання характеризується низкою ознак: загальнодоступністю для будь-якого члена шкільного колективу; аматорським характером діяльності, що не ставить своєю задачею досягнення визначених результатів у якійсь предметній галузі; спрямованістю не стільки на результат, скільки на процес, що приносить задоволення його учасникам.
Шкільні клуби підпорядковані органам шкільного самоврядування, а саме Штабу учнівського самоврядування і його комісіям – навчальній, дисципліни і порядку, санітарної, милосердя, прес-центру. Найбільший об’єм роботи припадає на культмасову комісію.
Керуючою силою клубів є ради клубів, до складу яких входять активні школярі та педагоги-радники.
Пам’ятка членів клубного об'єднання
1. Отримавши доручення, перш за все визнач його мету, завдання і відповідно до терміну сплануй свою роботу та роботу групи.
2. Не сиди склавши руки, коли інші працюють: включайся в роботу.
3. До товаришів стався справедливо, суди по роботі, а не по словах.
4. Будь тактовним, ввічливим. Треба вміти не тільки говорити, а й слухати.
5. Чітко усвідомлюй свої обов’язки та права.
6. Пам’ятай: «Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті».
Правила членів клубного об'єднання
1. Внось свої пропозиції задля прийняття колективного рішення.
2. Думку викладай чітко та зрозуміло.
3. Правильно зрозумієш – краще зробиш.
4. Довіру треба розуміти так: усе перевіряється дружбою та турботою.
5. Не соромся помилятися. Соромно не вміти та не бажати виправитися.
6. Не відкладай на завтра те, що можна зробити сьогодні.
7. Прийняв рішення – виконуй, доручив іншим – довіряй.
8. Довіряючи – перевіряй, допомагаючи – не підміняй.
Алгоритм організації та підготовки заходів
1. Визначити тему та мету заходу.
2. Створити організаційний комітет.
3. Скласти план підготовки та визначити основні завдання.
4. Розподілити обов’язки, визначити термін виконання:
· підготовки сценарію;
· проведення репетицій;
· оформлення оголошення;
· випуску газети, плакату, листівок;
· оформлення залу;
· запрошення гостей;
· музичного оформлення;
· підготовки технічних засобів;
· чергування під час заходу.
5. Провести нараду.
6. Перевірити готовність.
7. Провести виховний захід.
8. Обговорити з виконавцями й учасниками хід підготовки та проведення заходу. Підбити підсумки.