Доманівська ЗОШ I-IIIст.№2
Субота, 20.04.2024, 02:46
Доманівська загальноосвітня школа I-III ступенів №2 Доманівської селищної ради Миколаївської області
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Виховна робота | Реєстрація | Вхід
» Меню сайту

» Категорії розділу
School [1]

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

» Форма входу

Виховна робота

Блог педагога-організатора
Блідар Людмила Валеріївна




 «Формування життєвих компетентностей в учнів школи»

Наша школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де буде духовно збагачуватись кожен учасник навчально- виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад у національно- культурне відродження України у розбудову держави .
  На сучасному етапі розвитку суспільства педагогічний колектив школи , розуміючи потребу докорінного переосмислення виховної системи, насамперед виходить з таких позицій :
  • Визнання того, що школа - навчальний заклад, покликаний відповідати  потребам і умовам сучасного стану соціального розвитку України та  забезпечувати освітні потреби.
• Школа має бути конкурентноздатною й престижною, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку прогресивних технологій, методик зростання професіоналізму на педагогічному та управлінському рівні.
  Вирішуючи ці завдання школа має забезпечувати різні види діяльності в широкому спектрі позакласної сфери - гуртковій, профільній, спортивній, художньо-естетичній роботі, максимально сприяючи розвитку і самовизначенню особистості дитини.
• Вирішення поставлених завдань можливе лише в атмосфері доброзичливості, довіри, співробітництва, відповідальності на всіх рівнях шкільного педагогічного простору .

Структура виховної роботи школи


  На сьогодні ми маємо реальні підтвердження успіхів своєї праці у багатьох напрямах. Зокрема, протягом останніх років за підсумками рейтингової системи серед шкіл  району  наша школа займає лише призові місця: (2009- 2010  н. р. – ІІ місце ; 2010 -2011  н. р. – ІІ місце, 2011 -2012 н. р. – ІІ м.) .
  У школі діє   музей  Бойової Слави (керівник вчитель історії  Пишна Л.С.), етнографічна  кімната  «Джерельце» (керівник фольклорного гуртка Блідар Л.В.).  
    2012 року  музей Бойової Слави  став лауреатом обласного конкурсу «Музейна перлина Миколаївщини», відзначений памятним орденом «Велика Перемога 65 років». Неодноразово нагороджувався грамотами райдержадміністрації, райвідділу освіти, райради; грамотами обласного управління освіти,  обласної ради ветеранів, Миколаївського обласного центру туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді; Всеукраїнського центру вивчення Голокосту «ТКУМА»,українського центру вивчення історії Голокосту та Євроазійського Єврейського конгресу, українського державного Центру Туризму і Краєзнавства учнівської молоді.     .
Музей став центром  героїко- патріотичного і національного виховання  в школі. У музеї систематично проводяться тематичні, оглядові екскурсії для гостей та учнів школи. Проводяться виставки, семінари, зустрічі з ветеранами війни ,з цікавими людьми селища. У кімнаті  «Джерельце» проходять народознавчі свята, уроки  краєзнавства, оглядові екскурсії.  Важливе місце у системі виховної діяльності школи посідає управління навчально- виховним процесом. У нашій школі це чіткий розподіл обов’язків між адміністрацією, всіма членами педагогічного колективу, творча співдружність з позашкільними закладами  (створене НВО з РБДТ та ДНЗ №3), використання ініціативи громадських організацій (співпрацюємо з Доманівською районною дитячою громадською  асоціацією «Чиста вода»), залучення учнівського самоврядування, тобто чіткий розподіл праці та встановлення функціональної залежності між усіма педагогічними системами та підсистемами .
  З метою забезпечення відповідності діяльності школи державним стандартам та надання допомоги вчителям у підвищенні рівня виховної роботи, у школі постійно здійснюється управління та внутрішкільний контроль за виховною роботою .
 Аналізуючи стан виховної роботи школи варто сказати, що пріоритетними на сучасному етапі є:
- реалізація науково-пізнавального потенціалу освітніх галузей;
- використання пошуково-краєзнавчого та місцевого матеріалу з метою піднесення ефективності навчально-виховного процесу.
- використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та в навчально-виховному процесі школи.
- збереження морального, фізичного та психічного здоров’я підростаючого покоління;
- виховання патріотизму, громадянських якостей особистості;
- розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей.
Для проведення підсумків різних видів контролю за станом виховної роботи використовуються такі форми: накази, індивідуальні бесіди, винесення відповідних питань на нараду при директорі, на засідання педагогічної ради, методичні об’єднання та наради класних керівників. Виконуючи основні завдання виховання учнів у школі спільно з педагогічним колективом використовуємо різноманітні форми й методи роботи: колективні творчі справи, години спілкування, бесіди, свята, зустрічі, екскурсії, конкурси, огляди, акції, виставки.
     З метою стимулювання роботи у школі діє рейтингова система оцінки діяльності педагогів та окремо учнів Як підсумок виховної діяльності класних керівників , класних колективів в кінці навчального року проходить нагородження . Кращі класні колективи визначаються в номінаціях ,,Громадсько- активний клас ”, ,,Зразковий клас ”. У 2012-2013 н.р. започаткований конкурс «Клас року».
            Конкретне планування виховної роботи школи - важлива умова її успішної діяльності. Плануючи виховну роботу, спільно з адміністрацією школи, класними керівниками, учителями-предметниками, активом учнівського самоврядування складаємо  план  виховної роботи у школі.
 Адміністрація школи забезпечує участь дітей у Всеукраїнських , обласних ,  районних та шкільних конкурсах , фестивалях , олімпіадах, засіданнях МАН. Щорічно школа має переможців , лауреатів та призерів багатьох конкурсів.
    На  районному  фестивалі ДЮП, ЮІР, «Молодь за здоровий спосіб життя»  кожен рік команда школи  традиційно займає призові місця.  Команди мають  нагороди за участь в обласних змаганнях . Учні школи займають призові місця у спортивних змаганнях, вокальних конкурсах, фольклорних фестивалях.

Інформаційні технології  визначають розвиток суспільства завтрашнього дня. Розуміючи важливість впровадження інформаційних технологій, адміністрація нашої школи створює належні умови для комп’ютеризації навчального закладу. Використання комп’ютерних технологій у виховній роботі підвищує її ефективність. Так на сайті школи викладена інформація про виховну роботу школи. З використанням сучасних інформаційних технологій  готуються і проводяться  загальношкільні заходи , багато виховних заходів  проведено  класними керівниками в мультимедійному класі зі своїми учнями з використанням сучасних інформаційних мультимедійних технологій.
  Виховна система нашої школи – це складна психолого -соціопедагогічна сукупність, яка охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, позаурочне життя дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи.  Діти нашої школи відвідують різноманітні гуртки, з них шкільних , на жаль, лише 3, інші працюють у РБДТ.  Саме школа  зацікавлена у позитивному розвитку особистості школяра . Ось чому викликає тривогу збільшення кількості дітей з девінантною поведінкою. Корекційно-виховна робота об’єднує  зусилля  адміністрації школи, психологічної служби, класних керівників .
Усвідомлюючи важливість радикальних змін у всіх сферах життя у нашій школі діє система профілактичної роботи по попередженню правопорушень серед школярів, створена рада профілактики правопорушень, складений і затверджений план спільних дій з РВУМВС, ССД, ЦСС, ССДМС.
  Адміністрація школи дбає про результативну систему співробітництва : взаємодію з батьками в формі своєрідного всеобучу з запрошенням до співпраці представників  ССД по превентивному вихованню;  по родинному та профорієнтаційному вихованню представників факультету  психології  Миколаївського національного університету ім.В.Сухомлинського. І одна із дієвих форм взаємодії з батьківською громадськістю - індивідуальна робота, залучення батьків до позанавчальної виховної роботи, організації та проведення родинних свят,  тижнів  родинного виховання.
  Успіх спільної діяльності педагогів і батьків великою мірою залежить від глибокого знання  вчителем учнів, їхніх родин й тому у школі практикується детальне знайомство з родинами за програмою вивчення сім’ї.
 Саме за результами вивчення сім’ї складається соціальнопедагогічні паспорти класів, школи.
   Виховна робота нашої школи передбачає кінцеву мету – забезпечити суспільство високоінтелектуальною, духовно багатою , толерантною  людиною.
Шляхи досягнення мети вбачаємо в запровадженні сучасних моделей виховання , у впровадженні і апробації інноваційних технологій виховання .
  А головним знаряддям суспільства у вихованні особистості є школа .


» Пошук

» Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

» Архів записів

» Друзі сайту






 






Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz